تغییر در آفرینش/آیا تغییر جنسیت، «تغییر در خلقت خدا» نیست؟

خرید بک لینک

آیا تغییر جنسیت، «تغییر در خلقت خدا» نیست؟ با توجه به آیه: "... فلیغیرن خلق الله..."، (نساء، 119)، آیا تغییر جنسیت حرام نیست؟ به عبارت دیگر، این خدای متعال است که برخی را پسر و برخی را دختر آفریده است، آیا با تغییر جنسیت، خلقت خداوند متعال دست کاری نمیشود؟

تغییر در آفرینش

آیه 119 سوره ی نساء

وَلَأُضِلَّنَّهُمْ وَلَأُمَنِّیَنَّهُمْ وَلَءَامُرَنَّهُمْ فَلَیُبَتِّکُنَّ ءَاذَانَ ٱلْأَنْعَٰمِ وَلَءَامُرَنَّهُمْ فَلَیُغَیِّرُنَّ خَلْقَ ٱللَّهِ ۚ وَمَن یَتَّخِذِ ٱلشَّیْطَٰنَ وَلِیًّۭا مِّن دُونِ ٱللَّهِ فَقَدْ خَسِرَ خُسْرَانًۭا مُّبِینًۭا

و آنها را گمراه میکنم! و به آرزوها سرگرم میسازم! و به آنان دستور میدهم که (اعمال خرافی انجام دهند، و) گوش چهارپایان را بشکافند، و آفرینشِ پاک خدایی را تغییر دهند! (و فطرت توحید را به شرک بیالایند!)» و هر کس، شیطان را به جای خدا ولّیِ خود برگزیند، زیانِ آشکاری کرده است.

ادامه مطلب
ازدواج ساده و معنوی خمینی/خاطرات و نظرات یک ایرانی ساکن لبنان...

ما را در سایت ازدواج ساده و معنوی خمینی/خاطرات و نظرات یک ایرانی ساکن لبنان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: پنجشنبه 29 مهر 1395 ساعت: 3:43

صفحه بندی